Pojemnik do przechowywanie w łazience



Przechowywanie w łazience drobiazgów, kosmetyków oraz środków czystości często stanowi problem. Ciekawe rozwiązania pomagają nam zaoszczędzić cenne miejsce, usprawnić poszukiwanie jak również gustownie zaaranżować wnętrze.

Moja średniej wielkości łazienka cierpiała na brak miejsca do przechowywanie środków czystości. Wszystkie półki i szuflady okupują kosmetyki do różnych zadań specjalnych, natomiast kolorowe opakowania środków chemicznych  straszą pod łazienkową umywalką. W poszukiwaniu rozwiązania innego niż zakupienie szafki pod umywalkę pomógł mi popularny sklep sieciowy. Przypadkowo zakupiłam w nim kosz , prawdopodobnie na bieliznę, który stał się domem dla niezbędnych mieszkańców łazienki. Zaoszczędziłam w ten sposób miejsce jednak nadal pudełka były widoczne. Postanowiłam więc dorobić do kosza wieczko , tak aby stał się zarówno estetyczny jak i praktyczny.

Odrysowałam górną część kosza na drewnianej powierzchni sklejki a następnie wycięłam klapę . Pojemnik ma uchwyty do przenoszenia, dlatego w owalnej powierzchni trzeba było wykonać nacięcia tak aby wieko mogło swobodnie spoczywać na górnej części kosza. Początkowo rozważałam możliwość pomalowania pokrywy farbą, jednak ostatecznie zdecydowałam się na  trwalszą okleinę. Koło wycięte z okleiny powinno być nieco większe od klapy tak aby brzeg był ładnie wykończony i nie zahaczały się.Następnie przyklejamy do powierzchni drewnianej folię, wykonujemy to bardzo starannie tak aby nie powstały bąbelki powietrza. Nadmiar materiału rozcinamy prostopadle do brzegu wieczka. Nacięcia w foli pozwolą nam zawinąć materiał pod spód. Nasz kosz zyskał zupełnie nowy wygląd  a wnętrze łazienki wolną przestrzeń i porządek .




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Made by Dasha © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka